Kell egy uzsidoboz! - A dobozok és a nyertesek

Vasárnap véget ért a játék, de még a lecsúszóknak adtam pár napot :) Főleg azért, mert én is szerettem volna készülni valamivel, de ez aztán végül elmaradt. De cserébe jobbnál jobb ötleteket kaptam másoktól. A sorrend jelenleg nevezési sorrend, a poszt végén pedig ott a sorsolás végeredménye is. Aki nem nyert, ne keseredjen el, hanem küldjön nekem emailben egy postacímet a mandytarragon (kukac) gmail (pont) com címre, mert senki nem távozik üres kézzel!


Kati, a Makacska konyhája blog szerzője ezt írta emailben a dobozáról:
"Megvallom őszintén, hogy én eddig sosem dobozban vittem a tízóraimat, úgy hogy nekem tényleg kellett egy uzsidoboz, ami rám is talált, egy használt, de csodaszép kék színű Tupperware dobozka képében. És azt hiszem ezután ebben viszem a reggelimet.:) A tartalma: baromfi párizsi felkockázva, egy szelet szép piros, édes paprika, egy koktélparadicsom, kis gerezd szőlő, csilis kéregbe burkolt mogyoró."

 

Moha két dobozt is küldött, ilyesmikkel indítja útnak a nagylányát a szendvics és péksütemény helyett. Ez az elválasztós doboz egyébként is csúcs. Az egyik ITT, a másik ITT, a bento címke Moha konyhájában pedig ITT található. Utóbbira érdemes benézni, már csak azért is, mert remek lelőhelyek vannak benne felsorolva.






Lilla nem csak főz, hanem csomagol is, íme egy jól variálható verzió, szintén osztott dobozban. A lila répáért és a dobozlelőhelyért külön piros pont :)


Bea szintén emailben küldte el a dobozát, így bemásolom hozzá a receptet is.
Kuszkusz saláta (1 személyre) 
50g kuszkuszt egy bögrébe kimérünk és forrásban lévő vízzel felöntjük, kb 1cm-rel legyen a kuszkusz felett a vízszint. Takarjuk be.  Vágjunk apróra 1 szál újhagymát, fél kaliforniai paprikát és 30g füstölt lazacot (kb. 1 kis szelet). Felezzünk meg 6 koktélparadicsomot. Egy narancsot 'filézzünk' ki, rakjunk mindent egy tálba és szórjuk meg petrezselyemmel. A kuszkusz eddigre már valószínűleg jól megszívta magát, így az is mehet a tálba. Sózzuk, borsozzuk. Keverjük össze és rakjuk át az uzsonnásdobozba!  
Ants on a log: zellerszárat kenjünk meg földimogyoróvajjal (én Flat-Cat receptjét használom: http://flat-cat.hu/2009/08/26/foldimogyoro-vaj-hazilag/ és rakjunk rá  Egyéb a dobozban: alma és mandarin, szárított vörösáfonya.



Mókus, a Kollégista Gurman a mai utolsó dobozunk tulajdonosa, mindenféle egészséges hozzávalóval, két szinten. Vannak nála régebbi bentok is, EZEN a linken ezeket is megnézhetitek :)

A szerencsés nyertes pedig a hajtás után :)


Íme az eredmény, Mohának gratulálok :) Ha van olyan keksz a blogon, amilyet szeretnél, akkor azt is írd meg a címeddel együtt emailben, ha nincs, akkor én választok neked. A többiek se felejtsenek el emailt írni!

Köszi, hogy játszottatok velem, egy élmény volt, sokat tanultam Tőletek :)


Megjegyzések

Kati üzenete…
Gratula Mohának:) Neked a játékhoz, mert mi is tanultunk belőle:)
És még meglepit is kapunk?:)
Lilla üzenete…
:-)
és pont a napokban csináltam ants-on-a-log-ot uzsonnára
mandy tarragon üzenete…
Persze, hogy kaptok. Dolgoztatok vele, megérdemeltek egy kis apróságot :)
Moha üzenete…
Óóóó, köszönöm szépen! Nagyon örültem ennek a játéknak, mert pont egybeesett a nagylány uzsonnaforradalmával. Körülnézek keksz ügyben, és este írok neked!
mandy tarragon üzenete…
Moha: :))) szuper.
Kati üzenete…
Hát akkor ez tényleg egy olyan játék ahol mindenki nyer:) Köszi:)
Bea üzenete…
úú, de jó, köszönjük!:)
és eszembe nem jutott volna sült tököt tenni a dobozba, pedig milyen jó ötlet!
Mókus üzenete…
:)
köszi a haladékot is:)

Népszerű bejegyzések